torsdag 8 januari 2015

Den hårda vägen.

Hej.  God fortsättning nya året. Möjligheternas år.

Tänkte berätta lite om varför jag kom i  på jobba hemifrån  konceptet.

Jag har länge funderat på varför vi lever  som vi gör. Det kan inte vara meningen med denna stress och bekräftelse på allt vi gör.  Varför ska vi hela tiden förväntas om att bli som alla Andra.

Jag menar : kolla Facebook kolla instagram kolla Twitter.
Å vilket  fint hus dom har, så vill jag ha.
Å,  vilken fin bil dom har, sån vill jag ha.
Å kolla var dom har rest, dit vill jag med.  Sedan Facebook, instagram, twitter en runda till, och igen igen och igen. 

Någon som känner igen?

Sträva inte efter att vara som alla andra.  Utan var dig själv och utgå därifrån.  Bygg upp ditt som du vill ha det och njut av det. 
Jag avskyr att vara som alla andra därför går jag alltid min egen väg,  oavsett vad folk tycker och tänker.  Jag gör det jag tror på och som känns bäst för mig.

När jag startade min internet verksamhet så fick man höra mer negativa saker än positiva.  Som vanligt. Det går aldrig.  Det funkar inte. Det är lureri  osv.

Jag oerhört tacksam att jag aldrig lyssnade på dom som sa det.  Nu ca 2 år senare så ser jag väldigt positivt på det mesta. 

Och jag vet nu har hårt jobb lönar sig.  Har man ett mål så sträva efter att nå det.  Du kommer att göra det om du tror på det. 
Jobba lite varje dag för att nå dit.

Det finns inga genvägar och man kan inte bygga upp något snabbt som många internet Business lovar.  Istället bygg ordentligt för att trygga din framtid.

Jag hjälper dig gärna. Om du vill bygga upp din framtid.
Jag har gått den hårda vägen och har massa erfarenheter med mig både Bra och dåliga.

Glöm inte att det finns frihet. Det finns möjligheter.

Ha de bäst Tobias

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar