torsdag 29 augusti 2013

Seriöst Jobba hemifrån koncept

Torsdag och snart helg igen.
När man jobbar hemifrån känns inte som någon större skillnad.
Vi jobbar ju hur vi vill varje dag.

Jag stötte på detta koncept när jag surfade på internet och fick veta att jag inte var ensam utan det finns folk som är här för att stödja dig.

Du kanske tänker att jag måste ha högutbildning och djupt insatt i försäljning för att kunna göra det här. Nej,du behöver ingen utbildning och människor i alla åldrar har valt SFM.

Hur mycket tjänar jag?


Nej,  ingen kan säga hur mycket du kommer tjäna, det vore oetiskt och dessutom olagligt att säga det.Det enda du skall tänka på är att du bestämmer och har ansvaret för hur framgångsrik du vill bli inom SFM.

När du bokar ett kostnadsfritt samtal med våra SFM-konsulter får du dessutom möjlighet att helt gratis prova på en månad och se om det är något för dig. För vi vill ha människor som tar det här seriöst.

Det är roligt att vara sin egen chef
Du har toppsupport och ett modernt up-date-system
Du får lära dig marknadsföring på internet, som du sedan kan tillämpa på vilken produkt som helst
Du har community där du kan ställa frågor och få nya ideer av.
och mycket mycket mer


Klicka här för att få mer information av våra svenska konsulter.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar