fredag 2 maj 2014

Jobba Hemifrån – Bli En Digital Entreprenör

God Förmiddag Fredag!

Hoppas eran Valborg har varit bra.

Vilket väder det är ute, finns inget bättre än att sätta sig i solen med en kopp kaffe och laptopen i knät och skriva lite annonser.


Min anledning till att jobba hemifrån Om du tänker som jag gjorde när jag startade mitt sökande på internet efter en möjlighet att jobba hemifrån, söker du efter mer frihet i vardagen.
Det kan innebära att du vill spendera mer tid med din familj men samtidigt tjäna pengar hemifrån och kanske tjäna ännu mer än vad du gör idag. 
Nu menar jag inte att jag sökte efter en anställning där jag kunde jobba hemifrån med fast lön, utan jag sökte efter ett sätt att starta min egen verksamhet där jag kunde jobba hemifrån. 

När jag startade med sökandet så hittade jag en massa olika möjligheter, allt från att tjäna extra pengar hemifrån till dem som lovade stora inkomster.  
Jag måste erkänna att det var inte lätt att hitta rätt jobba hemifrån möjlighet. Det finns så mycket information på internet. Många gånger är det lätt att bli överväldigad av allt. Det var en djungel av möjligheter och jag visste inte riktigt vad jag skulle söka efter då jag inte hade en aning om hur jag skulle gå tillväga för att skapa en inkomst genom att jobba hemifrån med min egen verksamhet. Jag var inte ute efter att tjäna lite extra pengar, jag ville få en heltidsinkomst genom att jobba hemifrån men jag var inte ute efter att arbeta häcken av mig. 
Nu har jag jobbat med detta 1 års tid och har verkligen hittat rätt. 

Är du intresserad av vad jag gör och vill göra samma sak.

Tveka inte.  Klicka på denna länken för att komma till våra svenska konsulenter.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar