tisdag 29 april 2014

Starta din egna Business!

Är du seriöst intresserad av att starta en egen Verksamhet och jobba hemifrån via Internet?
1. Vill du skapa en friare livsstil?
2. Vill du jobba åt dig själv?
3. Vill du slippa "ekorrhjulet" och styra dina arbetstider själv?
4. Vill du ha ett platsoberoende arbete och jobba var du vill?
5. Vill du kunna kombinera familjeliv och arbete?
6. Vill du lära dig digital marknadsföring och designa din framtid som internetentreprenör?

Om du svarar ja på någon av dessa frågor så har vi ett seriöst internetkoncept för dig. Med hjälp av SFM & DEA kan du starta en egen internetverksamhet genom att bli digital marknadsförare. Den stora fördelen med detta koncept är, att du inte behöver ha några förkunskaper eller erfarenhet av marknadsföring på internet sedan tidigare. Förutom ett komplett "affärssystem" med alla verktyg som behövs, finns en utbildningsplattform där du lär dig steg för steg allt du behöver kunna för att lyckas som internetentreprenör. Du får också tillgång till mentor och support och till en medlemscommunity där du kan utbyta erfarenheter med andra medlemmar.

Vi som arbetar efter detta internetkoncept finns i flera länder, b.l.a i Sverige och har olika bakgrund. Jag arbetade tidigare inom äldreomsorgen och valde att satsa på digital marknadsföring, ett beslut som jag inte har ångrat. Nu kan jag själv välja både när och var jag ska jobba. Jag tar med mig min laptop när jag åker iväg någonstans och finns det bara en internetuppkoppling, så kan jag utföra mitt jobb var som helst. I stugan, på tåget, på hotellrummet på de tider jag själv väljer.

Det spelar ingen roll vilken tidigare bakgrund du har. Detta koncept passar de flesta.

1. För dig som är arbetslös och söker nya möjligheter
2. För dig som är föräldraledig och vill spara dagar och få en extrainkomst
3. För dig som tröttnat på ditt nuvarande jobb och vill göra något annat
4. För dig som vill starta en egen verksamhet och få en heltidsinkomst via internet

Ta chansen och designa din framtid som internetentreprenör med hjälp av detta internetkoncept!

Kolla på denna Videon av Grundaren Stuart Ross!!


Är du intresserad av att få mer information av vårt Svenska team så
KLICKA HÄR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar